Digital dokumenthåndterings løsning til landinspektører - NextSign

Landinspektører

Dokumenthåndtering gjort simpelt og nemt

Udsend nemt og hurtigt orienteringer, servicemeddelelser m.m. direkte i gennem eBoks. Med NextSign kan du automatisere din dokumenthåndtering og orienteringsprocessor, så du kan fokusere på det, der er vigtigt.

Landinspektører NextSign

Du er i selskab med andre gode danske virksomheder

Caripo Biler
Land & Plan
Tekum
KT-Erhvervsbyg
VS Automatic

Derfor bruger Landinspektørerne NextSign

Forbedret arbejdsgange

Med NextSign bliver det lettere at håndtere kommunikation og dokumentation. Du kan hurtigt udsende servicemeddelelser, orienteringer og dokumenter til underskrift eller gennemgang direkte via vores eBoks-integration, hvilket effektiviserer dine arbejdsgange markant. Hele processen er automatiseret, så du slipper for besværlige manuelle procedurer, og du kan fokusere på andre opgaver.

Ved at digitalisere dokumenthåndteringen sikrer du din virksomhed en strømlinet arbejdsgang, der både minimerer risikoen for fejl og reducerer tidsforbruget betragteligt.

Pålidelig og transparent

Når du skal ud og ændre i en skillevæg, er det vigtigt at du kan stole på at dine orienteringer er blevet sendt og læst af modtagerne. Med NextSign kan du altid følge en sag - og se hvem der har åbnet og læst dokumenterne.

Når du benytter vores løsning, behøves du ikke kende dine kunders email adresse da dette nogengange kan være svært - hvis det f.eks. er en naboorientering du skal udsende, Hos os sender du direkte via CPR / CVR nummer, eller til en adresse i eBoks.

Besparelser

Når du udsender dokumenter via NextSign sparer du både tid, penge og ressourcer. Du slipper for at skulle printe, sende og opbevare dokumenterne fysisk, og kan i stedet håndtere det hele digitalt. Herudover er der en klar besparelse at hente, ved at sende dine dokumenter digitalt fremfor at sende orienteringer ud som brev med modtager kvittering.

Og lad os ikke glemme, at det kun påvirker dit ESG regnskab positivt, at kunne kalde din virksomhed for papir-fri.

Land & Plan

Land & Plan bruger NextSign til at effektivisere deres dokumenthåndtering

Land & Plan har med NextSign optimeret deres forretning ved at digitalisere underskrifter og integrere e-Boks. Den digitale underskriftsløsning hjælper dem med at håndtere sager om skel hurtigt og effektivt, og e-Boks-integration sikrer, at alle dokumenter når frem samme dag.

Oplev hvordan vi har forbedret deres arbejdsprocesser

Vores værdier

Sikkerhed
Hos NextSign er sikkerhed i højsædet i vores løsninger. Vi sikrer overholdelse af lokale og internationale regler for at beskytte alle digitale transaktioner.
Kundeorienteret
Vi sætter vores kunder i centrum, da vi ved, at tilfredse kunder skaber flere kunder. Kunderne er fundamentet for vores forretning, og vi gør alt, hvad vi kan for at imødekomme deres behov.
Innovation
Vi innoverer konstant for at skabe nye og mere effektive løsninger til digitale signaturer, der opfylder virksomhedernes voksende behov.
Fleksibilitet
Vi arbejder fleksibelt, og alt hvad vi skaber, er designet til at kunne tilpasses den enkelte virksomhed. Dette sikrer, at hver kunde kan konfigurere deres NextSign præcis efter deres behov.
Gennemsigtighed
Vi tilbyder en fuldstændig gennemsigtig prisstruktur, hvor kunderne kun betaler for deres faktiske forbrug. Vi tror på klare og ærlige priser uden skjulte omkostninger.
Ordentlighed
Vi handler med integritet og professionalisme i alt, hvad vi gør. Ordentlighed er kernen i vores virksomhed, og vi stræber altid efter at levere løsninger af høj kvalitet med respekt for vores kunder og samarbejdspartnere.

Er du ikke
overbevist endnu?

Kontakt Frederik og book en gratis gennemgang af vores løsning, for at se hvordan vi kan hjælpe dig.